21.
Röntgenvizsgálatok

A műtárgy ugyanezen technikával ultraibolyafényben felvett képe más érzékenységű kamerával exponálva. Sötétebb a felület, továbbá a színviszonylatokban is adódnak eltérések, ezért mint tanulság leszűrhető, hogy minden berendezés még a gondos gyári kalibráció ellenére is másként adja vissza a valóságot. Ily módon meglehetősen relatív az, amit rögzítünk, és szubjektív megítélés kérdése, hogy mit tekintenénk ideális leképzésnek.
A sötétebb fotó például jobban kihozza azokat a vékony átlazúrozó retusokat, amelyek áttetszők, ugyanakkor normál hullámhosszon észlelhetetlenek. A lakk gerjedésének intenzitását pontosabban rögzíti, akárcsak a felületen található karcolásnyomokat, amelyek egy része a művésztől származik, amikor ecsetjével véletlenszerűen belekapott a még nedves és puha festékrétegbe, felsértve a felszínét.
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68